'El sueño de una noche de verano' solidari

El Centre Cultural Las Cigarreras d'Alacant acull aquest 10 de gener, a les 20.30 hores, El somni d'una nit d'estiu, representada per alumnat de la UPUA a benefici del Projecte educatiu Equador, una iniciativa que pretén millorar la qualitat d'una escola d'educació especial en la localitat equatoriana de Balzar i d'iniciar un projecte pilot d'inclusió en una escola ordinària.

Les entrades, a 7 euros, es poden comprar a la Seu Ciutat d'Alacant els dies 8 i 9 de gener, així com el dia 10 de gener en taquilla, des de dues hores abans de la representació.

El somni d'una nit d'estiu
és una comèdia romàntica escrita per William Shakespeare al voltant de 1595 i que és considerada com un dels grans clàssics de la literatura teatral mundial.Els alumnes de la UPUA, dirigits per Eloísa Azorín, posaran sobre l'escenari la màgia de la nit més curta de l'any, en la qual la llum sembla vèncer a les tenebres , amb una obra en la qual s'entrellacen el món màgic de les fades i el món dels humans a causa de l'amor, el desig i la raó, el seny i la bogeria.

El duc Teseu ultima els preparatius de les noces de la seua filla Hipólita, al mateix temps que recomana a Egeo que done la seua aprovació al matrimoni entre la seua filla Hermia i Demetrio. El que Egeo no sap és que Hermia està enamorada de Lisandro, mentre que la que de debò està boja per Demetrio és Helena.

Entorn d'est embulle sentimental, pululan les fades i els follets del bosc, com Robin, que és l'encarregat de barrejar pocions màgiques que serveixen per a enamorar als homes . Així comença un turbulent embolic ple de bromes i fetilleries.

INTÈRPRETS:

Juan Cifuentes, Charo Felipe, Antonio Boronat, Eti Pascual, Fracisco Palma, María Jarillo, Mª Antonia López, Lidia Dura, Candy Moreno, Lucia Francisco, Eloisa Azorín, Roberto Sparano.

DIRIGEIX: Eloisa Azorín

Fitxer adjunt: El sueño de una noche de verano