L'OFUA interpretarà quatre concerts de Nadal

La Universitat d'Alacant oferirà també enguany els seus tradicionals Concerts de Nadal a càrrec l'Orquestra Filharmònica de la UA, sota l'adreça de Mihnea Ignat. Enguany, el programa inclou quatre concerts per al mes de desembre que tindran lloc en l'Auditori ADOC d'Elda el 18, el 19 en l'Auditori El Teular de Cocentaina i dos concerts més el dissabte 21: al matí, el Concert en Família en el Centre Comercial Gran Vía i a la vesprada el Concert Rotary-Universitat d'Alacant a benefici de Cáritas en l'Auditori de la Diputació d'Alacant ( ADDA).

Els concerts de Nadal comptaran amb les actuacions de les sopranos Teresa Albero i Laia Cladellas i el tenor Javier Peláez, els qui acompanyaran com a solistes a la OFUA en les seues actuacions.

El programa inclou obres conocidísimas per al públic basant-se especialment en el repertori espanyol amb obres com El sombrero de tres picos de Manuel de Falla o la Suite de l'òpera Carmen de G. Bizet. No obstant açò, l'atractiu del programa ho constitueix en gran manera la incorporació al programa d'àries i duos famosos d'òpera i sarsuela que en combinació amb les obres a dalt esmentades, valses cèlebres i altres sorpreses conformen un programa molt apetecible per a qualsevol tipus de públic i que cerca satisfer les preferències musicals de tots.
La OFUA interpretarà un especial Concert en Família el dissabte, 21 de desembre, a les 11.30 hores, en el Centre Comercial Gran Vía d'Alacant, entitat que s'incorpora com a nou patrocinador de l'Orquestra Filharmònica de la UA.

El mateix dissabte a la vesprada, la OFUA actuarà de nou en l'Auditori de la Diputació d'Alacant a les 20.00 hores, on oferirà el Concert Rotary-Universitat d'Alacant que tindrà una fi benèfica i la recaptació de la qual es donarà íntegrament a Càrites Alacant. L'entrada costa 15 euros i es pot adquirir en Instanticket (també s'ha habilitat Fila 0), en qualsevol dels dos clubs rotarios i una hora abans en la taquilla del propi auditori.

Concerts de Nadal de la UA

- Dimecres, 18 de desembre, Auditori ADOC, Elda. (19.00 hores)
- Dijous, 19 de desembre, Auditori El Teular de Cocentaina (20.00 hores)
- Dissabte, 21 de desembre:
  • Concert en Família. Centre Comercial Gran Via, Alacant. (11.30 hores)
  • Auditori de la Diputació d'Alacant ( ADDA) a benefici de Càrites. (20.00 hores)