Línea Horizontal y Aquel aire infinito

La XXI edició de la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis arriba aquest divendres, 8 de novembre, a la Universitat d'Alacant amb Línea Horizontal, que es representarà a les 20.00 hores en el Museu de la Universitat d'Alacant ( MUA). El dijous 14 es representarà Aquel aire infinito de la Companyia Hongaresa de Teatre.

Línea Horizontal, creació de Daniel Abreu per a Projecte Titoyaya, va constituir la primera peça encarregada a un coreògraf convidat en la companyia. Es va estrenar girant en la Xarxa de Sales Alternatives en 2012, formant part de l'espectacle Suit#1. Es tracta d'un trio i té una durada de 30 minuts. Entrada lliure limitada a la capacitat de la sala.

El dia 14, en el Col·legi Major de la UA, acollirà Aquel aire infinito de la companyia Hongaresa de Teatre. Aquesta obra, escrita per Lluïsa Cunillé i dirigida per Paco Zarzoso, explica la història d'Ulisses, un enginyer emigrant, es troba amb quatre dones de la Grècia clàssica: Electra, que torna de l'enterrament de la seua mare; Fedra, que es va enamorar d'ell; Medea, recentment eixida de la presó després de disset anys per l'assassinat dels seus fills; i Antígona, germana d'un terrorista perseguit.

Aquell aire infinit ens endinsa per l'univers dels mites i les tragèdies clàssiques, rastrejant la presència d'Ulisses, Electra, Fedra, Medea i Antígona per les cantonades de la ciutat.

Les entrades per a aquesta obra es poden adquirir en Instant Ticket. Per a les representacions en el MUA i en Col·legi Major de la Universitat d'Alacant, l'Organització posa a la disposició dels espectadors un autobús gratuït que partirà de l'avinguda de l'Estació (porta de la Diputació) 45 minuts abans de l'hora de començament d'aquestes representacions.

Sol@ ante el peligro

A més, el dia 9 de novembre, i dins de la mostra, la sala Clan Cabaret acull un espectacle protagonitzat pels set magnífics de la tradicional marató de monòlegs

Més informació:

OFICINA D'INFORMACIÓ de la MOSTRA
Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert
(Hall de la Casa Bardín)
C/ Sant Fernando 44, 03001 Alacant
TELÈFON D'INFORMACIÓ
DEL 28 D'OCTUBRE Al 16 DE NOVEMBRE
De 10.00 a 14.00 i de 17.00 a 20.30 hores.