XIII TROBADES D'ART CONTEMPORANI

La Sala El Cub del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) acollirà fins al 23 de desembre l'exposició multidisciplinària de les XIII TROBADES D'ART CONTEMPORANI

L’Institut Alacantí de Cultura Juan Gil Albert convoca des de l’any 1997 el concurs Trobades d’Art Contemporani. Aquest certamen està obert a la participació d’artistes plàstics amb la finalitat de seleccionar projectes que reflectisquen, a partir dels diversos llenguatges artístics actuals, la multiplicitat de les diferents pràctiques creatives contemporànies.

A la convocatòria d’enguany, la XIII, hi han concorregut més de tres-cents projectes de procedència internacional, amb diferents discursos, conceptes i plantejaments significatius, tant en el camp de les arts plàstiques i visuals com en aquells relacionades amb la tecnologia digital, cosa que dóna a entendre la complexitat i la diversitat de la producció i de les pràctiques artístiques. Des de la pintura en les seues diferents modalitats i tècniques, al dibuix, l’obra gràfica, al collage, a la pictoescultura, escultura, maquetes o la ceràmica, estan representades en aquesta mostra.

Altres mirades aporten altres llenguatges, com el de la poesia visual, la fotografia, el videoart, videoinstal·lació, les caixes de llum, la interacció, la performance i l’art digital. Els artistes aporten en les seues obres un ampli horitzó de continguts, temes, llocs i experiències.

Els artistes seleccionats enguany són Elssie Ansareo, Rosana Antolí, Fernando Bayona, Pablo Bellot, Hélène Duboc, Ana Esteve, Cristina Fernández, Chus García Fraile, Cayetano Navarro, Carlos García Peláez, Olalla Gómez, Raúl Hevia, Marla Jacarilla, Claudia Martínez, Ángel Masip, Rosell Meseguer, Diego Opazo Cousiño, Juanma Pérez González, MP & MP Rosado, Julio Sarramián, Saúl Sellés, Ion Sobera Ochoa, Mirimari Väyrynen y Salvi Vivancos.