Tallers i cursos de Cultura per al segon quadrimestre

El Servei de Cultura de la UA obri el 9 de gener la matrícula per als cursos i tallers del segon quadrimestre de l'any. Entre l' oferta formativa hi ha cursos d'arts plàstiques, cinema, dansa, divulgació, escriptura, música, oratòria, periodisme i teatre.

La matrícula s'obrirà a partir de les 9.00 hores del 9 de gener de 2014. Podrà realitzar-se, preferentment, a través del formulari on-line que trobarà en la nostra web. També podrà realitzar-se en el PIC, Punt d'Informació Cultural, situat en la planta baixa del Paranimf, telefònicament o per correu electrònic.

En Arts Plàstiques, els alumnes podran matricular-se en Photoshop aplicat a l'art i la cultura; Taller d'adreça de fotografia per a cinema digital; Taller de fotografia creativa avançat; Taller de pintura gestual; i Tinta xinesa: sumi-i, tècnica seca i il·lustració.

En Cinema, a més dels tradicionals Matins i Vesprades de Cinema, en aquest semestre l'oferta inclou Crítica cinematogràfica i Grans mestres de la història del cinema.

En Dansa, aquest quadrimestre hi haurà un Taller d'expressió corporal i dansa contemporània, mentre que en Música, els tallers i curs seran: Anys 60' & 70': el rock & roll segons els seus millors intèrprets; Introducció a la història del jazz; Manual de gestió per a grups de música i artistes; Percussió flamenca; Percussió llatina; Taller d'elements específics de tècnica de passatges d'orquestra per a instrumentistes de corda (segona trobada).

L'oferta dels tallers d'Oratòria és de comunicació oral i un taller de veu, i en el de Periodisme, el ja tradicional Fotoperiodisme. Finalment, en Teatre hi ha una gran varietat de tallers i cursos: Cos, moviment i acció: cap a noves dramatúrgies; Curs d'iniciació a la commedia dell'art; Descobrint el nostre clown; El llenguatge dels titelles i els ombres; Les tècniques de dramatització en l'ensenyament de llengües; Taller d'interpretació: grans personatges del teatre universal; i Taller de tècnica per a la pràctica escènica.

Més informació:

Servei de Cultura PIC, Punt d' Informació Cultural (planta baixa del Paranimf)
Telèfon: 965903725
A/e: ofi.cultura@ua.es