Humor Social en la Facultat de Dret

Amb motiu de la tradicional festivitat de Sant Raimon de Penyafort, la Facultat de Dret acollirà del 17 al 21 de febrer l'exposició de la XIII edició d'Humor Social, dedicada als Desnonaments.

Una vintena de treballs de caricaturistes de la FECO componen en aquesta ocasió l'exposició Desnonaments, fruit de la XIII Jornada d'Humor Social de la UA. La mostra estarà oberta al públic en l'entrada de l'edifici de la Facultat de Dret, on estan les consergeries.

Exposen la seua particular visió dels desnonaments a través de les vinyetes, humoristes gràfics de la talla de David Vela, Joan Subirana, Xaquín Marín, Elena Ospina, Alfredo Martirena, Jesús Zulet, Ermengol, Felix Ronda, Jaume Kapdevila, Marlene Pohle, Puig Rosat, Rafael Clemente, Marçal Abello, Enrique Pérez o Juli Sanchis, entre altres, els quals han volgut donar els seus treballs a aquesta exposició de compromís i denúncia social a través de l'humor.

Els caricaturistes que hi participen analitzen els successos actuals amb una visió crítica i sensibilitzen l'espectador en els aspectes socials més variats. En edicions anteriors van centrar la seua mirada en temes com la desocupació juvenil, el maltractament a les dones, la corrupció, la intolerància, la importància de la lectura, la discriminació, la crisi de valors i altres aspectes on, amb els elements de l'humor i la sàtira, es qüestionen les causes de múltiples manifestacions que afecten el desenvolupament social.

Fitxer adjunt: Obra de Joan Subirana