L'Aula ciència organitza una visita guiada per les exposicions científiques

L'Aula de la Ciència de la Universitat d'Alacant oferirà dimarts que ve, 18 de febrer, una visita guiada les dues exposicions científiques que actualment es mostren en el campus: 'Micromón, el costat invisible de la ciència' i 'La ciència és notícia'. El coordinador de l'Aula de la Ciència, Carles Martín Cantarino, serà l'encarregat d'explicar els detalls científics d'ambdues mostres. La durada del recorregut serà d'una hora i mitja aproximadament, i el punt de trobada serà a la Sala Aifos. És una activitat oberta i no cal inscripció.

La visita començarà a les 11.00 hores a la Sala Aifos, on està la primera de les exposicions. 'Micromón' és una iniciativa de la Xarxa d'Universitats Valencianes per al foment de l’R+D+I (RUVID) que pretén enllaçar la visió científica i la visió artística a través d'una exposició de gran format que arreplega fascinants fotografies captades amb diversos equipaments científics. Les obres destaquen per l’impacte visual i dificultat tècnica i inclouen una breu reflexió de l'autor. Les obres han sigut seleccionades a partir de les fotografies presentades a les diferents edicions del concurs de fotografia Com veus la ciència? organitzat per RUVID des de 2007.

Després, la visita continuarà a l'edifici II de Ciències, on està exposada 'La Ciència és notícia'. La Universitat d'Alacant i el Servei d'Informació de Notícies Científiques (SINC) organitzen l'exposició La Ciència és notícia, comissariada per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia, FECYT. La mostra estarà a l'edifici de Ciències II del Campus, planta baixa, fins al últims dies de març.

50 fotografies de gran format formen aquesta mostra que presenta els esdeveniments científics de més rellevància dels últims anys, des de la mirada no solament de reporters gràfics i periodistes sinó també d'investigadors i persones aficionades a la ciència.

Fitxer adjunt: La ciència és notícia-2741IMG_2897