Quatre concerts de Primavera amb la OFUA

La Universitat d'Alacant t'ofereix aquesta setmana quatre Concerts de Primavera de la UA, a càrrec de l'Orquestra Filharmònica (OFUA), dirigida per Mihnea Ignat, que, a més, comptarà amb el reconegut pianista romanés Silvan Negrutiu com a solista.

El director titular i artístic de la OFUA, Mihnea Ignat, ha dissenyat un programa ple d'esperit romàntic que inclou dos obres molt conegudes del gran repertori simfònic per als concerts. En la primera part la OFUA acompanyarà a Negruțiu en el famós Concert per a piano i orquestra núm.5 en El meu bemoll Major “Emperador” de L. van Beethoven. Després del descans la sonarà la Simfonia núm.5 Op.64 en el meu menor del gran compositor rus P. I. Tchaikovsky.

Com és habitual, part d'aquests concerts tindran caràcter solidari i s'inclouen en la marca “VEU solidària” de la UA. En aquesta edició dos concerts destinaran la seua recaptació a benefici del Centre d'Educació Especial ALINUR (20 de març, a les 20.00 hores en el Paranimf, amb un preu donatiu de 5 euros) i a benefici de l'Associació APSA (22 de març a les 20.00 hores en el ADDA, amb un preu donatiu de 15 euros).

La programació començarà el dijous 20 de març, a les 20.00 hores, en el Paranimf de la Universitat d'Alacant, amb Concert a benefici d'ALINUR, i el divendres 21 de març, també a les 20.00 hores, l'OFUA actuarà, per primera vegada, en la Casa de Cultura d e l'Alfàs del Pi, amb entrada lliure.

El dissabte 22 de març, l'Orquestra Filharmònica de la UA farà doblet amb dos concerts: el Concert en Família a les 12.00 hores, al Paranimf, i el concert a benefici d'APSA a l'ADDA, a les 20.00 hores, amb el qual finalitzarà el Cicle de Primavera.

El director tècnic i artístic de l'OFUA, Mihnea Ignat, ha dissenyat un atractiu programa per als concerts que, a més, comptarà amb el reconegut pianista romanès Silvan Negrutiu com a solista. OFUA i Negrutiu interpretaran el Concert per a piano i orquestra núm. 5 en mi bemoll major “Emperador” i la Simfonia núm. 5, Op. 64 en mi menor de Txaikovski.

A més, el dissabte 22 de març a les 12.00 hores, el Paranimf acollirà el Concert en Família. Serà un concert divertit i participatiu durant el qual els més xicotets de la família podran viure molt de a prop una orquestra filharmònica i podran interactuar de forma directa amb el seu director i amb els músics. Enguany el programa del Concert en Família inclourà fragments de la Simfonia núm. 5 Op. 64 de P. I. Tchaikovsky. Una obra que mostrarà totes les possibilitats expressives de la música clàssica simfònica.

PROGRAMA:

L. van Beethoven - Concert per a piano i orquestra No. 5 en Mi bemol mayor "Emperador"
Solista : Silvan Negrutiu

P. I. Tchaikovsky - Simfonia No. 5 Op. 64 en Mi menor

CONCERTS:

Dijous, 20 de març de 2014. Concert solidari a benefici d'Alinur
Direcció: Mihnea Ignat
Lloc: Paranimf de la Universitat d'Alacant
Preu: 5 euros. Concert solidari a benefici d'alinur
Venda d'entrades en: Instanticket (Instanticket.es-902444300), habilitada fila zero. Llibreria Compàs, El Corte Inglés, Centre Alinur en C/ Santo Domingo, 70, Alacant. Tel. 965928535 e-mail: alinur@alinur.es i una hora abans del concert al Paranimf.

Divendres, 21 de març de 2014.
Direcció: Mihnea Ignat
Lloc: Casa de Cultura de L'Alfàs del Pi
Hora: 20:00 hores
Preu: Entrada lliure limitada a la capacitat de l'aforament.

Dissabte, 22 de març de 2014. Concert en família
Direcció Mihnea Ignat
Lloc: Paranimf de la Universitat d'Alacant
Hora: 12:00 hores
Preu:

Dissabte, 22 de març de 2014. Concert solidari a benefici d'APSA
Direcció:Mihnea Ignat
Lloc: Auditori de la Diputació d'Alacant
Hora: 20:00 hores
Preu: 15 euros. Concert benèfic a favor d'APSA.
Venda d'entrades en Av. Salamanca, 27, 03005 Alacant i Calle Zarandieta, 7, 03010, Alicnate. Instanticket (Instanticket.es-902444300) i una hora abans del concert a la taquilla de l'ADDA.

Fitxer adjunt: Didàctic

Fitxer adjunt: Ofua Alinur