Cotijazz Big Band i Perico Sambeat, a la UA

La Cotijazz Big Band actuarà el pròxim 2 d'abril a les 20.00h en el Paranimf de la Universitat d'Alacant, on interpretarà un repertori modern i eclèctic, sota la direcció de Perico Sambeat. Vint músics en escena faran vibrar al públic gràcies al seu desig per mantenir viva la música en gran format i en directe. Entrades a 10 euros en Instant Tiquet, Llibreria Compàs i una hora abans en el lloc de la representació.

Després de visitar els repertoris de Coun tBasie, Woody Herman, Thad Jones i Gordon Goodwin, entre altres -compositors fonamentals en l'evolució de la música de BigBand-, ara la banda interpretarà un repertori que inclou arranjaments i composicions del saxofonista PericoSanbeat, amb el que podrem gaudir d'una mostra de la fèrtil relació que aquest ha sabut establir entre el jazz més actual i la música llatina, mediterrània i flamenca.

Perico Sambeat és un dels nostres músics de jazz més internacionals, premiat en nombroses ocasions tant pel seu treball com a solista, com per la seua labor de compositor i arranjador. Cotijazz Big Band és un col·lectiu de músics que reuneix a professionals del jazz llevantí d'Alacant, Murcia i València. Creada a l'empara del Festival de Jazz de las Torres de Cotillas, Cotijazz, ha aconseguit despertar l'interés de directors tan prestigiosos com els saxofonistes Ramón Card, PericoSambeat, o el trombonista Toni Belenguer.