Una nova sessió de Seu Oberta sobre futbol i economia

La Lliga i els seus objectius d'expansió actual, els últims acords aconseguits en matèria de xarxes socials i els futurs acords tecnològics amb grans socis mundials, així com el control econòmic de la Lliga, la lluita pel joc net, la pirateria, el dopatge o el frau esportiu són alguns dels controvertits temes que hi ha en l'agenda esportiva de mig món. El president de la Liga de Fútbol Profesional, Javier Tebas Medrano, oferirà una conferència per a tractar aquests i altres temes relacionats amb “El fútbol como Marca España” en una conferència interactiva que tindrà lloc en la Seu Ciutat d'Alacant.

Emmarcat en l'espai de trobada creada per la UA i el diari El País per a debatre i analitzar temes d'actualitat, Seu Oberta, la sessió tindrà lloc aquest dimecres, dia 5 de març, a les 18.30 h. La presentació de l'acte serà a càrrec de Manuel Palomar, rector de la Universitat d'Alacant.

Com és habitual en les sessions de Seu Oberta, després de la conferència s'obrirà un torn d'intervencions i preguntes del públic.

Javier Tebas Medrano (San José de Costa Rica, 1962), de nacionalitat espanyola, és llicenciat en Dret per la Universitat de Saragossa. Soci-director de Tebas & Coiduras i associats, firma propietària de la marca de dret esportiu Law Sport, és advocat i exerceix des de 1987. Va fundar el seu propi despatx i es va especialitzar en Dret de l'Empresa, i posteriorment hi va incorporar com a àrees d'especialització el Dret Esportiu i el Dret Concursal. Ha exercit com a assessor jurídic extern de diversos clubs i societats anònimes esportives (SAE) espanyoles i estrangeres, així com de lletrat director de nombrosos concursos de creditors d'empreses i entitats esportives. A més, és membre dels consells d'administració de diferents entitats nacionals i internacionals.