El Pati de la Ciència, seleccionat en la final de la XV edició de Ciència en Acció

El Pati de la Ciència ha sigut seleccionat com un dels treballs guanyadors per a ser presentat en la final de la XV Edició de Ciència en Acció, en la modalitat de Física en la Societat.

Ciencia en Acción és una iniciativa del Consell Superior d’Investigacions Científiques, l'Institut de Ciències Matemàtiques, la Reial Societat Espanyola de Física, la Reial Societat Espanyola de Química, la Societat Espanyola de Bioquímica i Biologia Molecular, la Societat Geològica d’Espanya i la Universitat Nacional d’Educació a Distància. Aquest programa acosta la ciència i la tecnologia al gran públic d'una manera dinàmica, fàcil i amena.

El Pati de la Ciència ha sigut guardonat com a finalista entre els nombrosos treballs rebuts, motiu pel qual serà presentat en la final que tindrà en lloc en el CosmoCaixa de Barcelona, del 3 al 5 d'octubre d'enguany.

Coordinat per la professora de la Universitat d’Alacant Isabel Abril, aquest projecte de divulgació científica té com a principal objectiu acostar la ciència als xiquets i joves des d'un enfocament lúdic i divertit. A més, és una iniciativa del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, amb la col•laboració de l'Aula de la Ciència de la UA i l'Institut d'Estudis Catalans.