Matricula't en llengües

La Universitat d'Alacant manté la seua ferma aposta per un campus multilingüe i ha engegat la campanya "Matricula't en Llengües" En total, aquells estudiants que ho desitgen, podran matricular-se en més de 200 assignatures que s'impartiran en anglès, 122 en francès i 431 en valencià, a més de la docència impartida en espanyol.

L'alumnat interessat a matricular-se en altres llengües poden preguntar en les seves secretaries de centre i a la pàgina web del Servei de Llengües i Cultura.

La UA persegueix amb aquesta iniciativa afavorir la mobilitat internacional dels estudiants i la seua acreditació en llengües, i amb aquest objectiu hem dut a terme un important esforç per a incrementar la docència en llengües estrangeres. Cal destacar que el major increment d'assignatures oferides, respecte al passat curs acadèmic, s'ha dut a terme en la docència en anglès.

La UA ha inclòs com a requisit per a l'obtenció del títol de grau que els seus estudiants puguen acreditar coneixements almenys de nivell B1 en alguna llengua estrangera. L'estudiant que no posseïsca aquesta certificació pot optar per aconseguir-la mitjançant examen oficial, o bé acreditar uns coneixements equivalents per mitjà d'una sèrie de possibilitats, entre les quals es troba seguir assignatures de la seua titulació impartides en altres llengües.

Aquesta opció d'estudi aporta un valor afegit als estudiants que opten per ella ja que, a més de l'aprenentatge dels continguts concrets de les assignatures dels diferents graus, podran adquirir competències lingüístiques en el seu vessant oral i escrita.