Tallers i cursos de Cultura per a 2014-15

El Servei de Cultura de la Universitat d'Alacant ha programat els tallers i cursos del primer quadrimestre del curs amb una variada oferta d'arts plàstiques, cinema, dansa, divulgació, escriptura, música, oratòria, periodisme i teatre. A partir de les 9.00 hores del 10 de setembre la matrícula en línia ja estarà oberta.

En l'apartat d'arts plàstiques, els cursos són Pintura al aire libre; Taller de fotografía creativa avanzado; Taller de fotografía digital básica; i Ús tipogràfic aplicat al disseny

En cinema, a més del ja habitual Vesprades de cinema, s'uneixen Curso práctico de realización de cortos y El lenguaje cinematográfico según los grandes maestros.

Els tallers i cursos també aborden la música, amb els cursos Guitarra contemporánea y el Taller de elementos específicos de técnica de pasajes de orquesta para instrumentistas de cuerda (primer encuentro). Per als interessats en la dansa, també s'han programat Danzas del mundo; Taller de danza contemporánea; y Taller de danza: arte en movimiento.

Els amants de l'escriptura i aquells amb inquietuds culturals tenen el seu espai en Producció i gestió d'actes culturals. Com crear i vendre un espectacle; Escribir ficción o revivir a García Márquez. Curso completo de escritura creativa; y en el Taller de escritura del guión cinematográfico

En oratòria i teatre, els tallers i cursos són ller de comunicación oral; Técniques de preparació d'un discurs i d'un debat; Iniciación a la interpretación de textos; y Las técnicas de dramatización en la enseñanza de lenguas en educación infantil y primaria.