De 4 en 10: cicle de cinema negre a l' ADDA

L'Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert, amb la col·laboració de la Universitat d'Alacant, ha posat en marxa el cicle De 4 en 10 Negre, que inclou la projecció de grans títols del gènere i un col·loqui posterior al qual assistirà un director de cinema, acompanyat d'un crític cinematogràfic.

Les sessions tindran lloc tots els divendres del 19 de setembre al 24 d'octubre a la sala de conferències de l'Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA), llevat del dia 10 d'octubre. Les projeccions, totes en VOSE, inclouen tres pel·lícules mítiques com Chinatown, Pulp Fiction i Blood Simple (Sang Fàcil), com també dos capítols o fragments de les sèries The Soprano i Boardwalk Empire.

Per al col·loqui posterior, el cicle comptarà amb la presència de cineastes com David Trueba, Imanol Uribe i Agustín Díaz, així com escriptors i crítics com Luis Alberto de Cuenca, Luis López, Gonzalo Eulogio, Juan Antonio Giménez, Alberto Rey i J.J. Navas.

L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala. Col·laboren en la iniciativa l'IAC, la UA, el ADDA, la Diputació d'Alacant i Canal +.

CALENDARI:

• Chinatown (Roman Polanski, 1974)
  • Amb David Trueba
  • 19 de setembre 2014, a les 18.45 hores

• Pulp Fiction (Quentin Tarantino)
  • Amb Luis Alberto de Cuenca i Luis López
  • 26 de setembre, a les 18.30 hores

• Simple Blood (Joel & Ethan Coen)
  • Imanol Uribe i Gonzalo Eulogio
  • 3 d'octubre, a les 19.30 hores

• The Soprano (sèrie HBO)
  • Amb Agustín Díaz Yanes i Juan A. Giménez