Petits gestos per a la conservació de la biodiversitat

La Universitat d'Alacant, a través de l'Institut de recerca CIBIO, i l'Ajuntament d'Ibi van signar fa 10 anys un acord que va permetre la creació del Museu de la Biodiversitat d'Ibi, com a espai expositiu on difondre la diversitat dels éssers vius i la necessitat de conservació de la naturalesa. El seu director, el professor de la UA Eduardo Galante, assegura que "des del principi van marcar com a objectiu mantenir el Museu com un espai expositiu viu, dinàmic i participatiu", per la qual cosa organitzen al llarg de l'any diverses exposicions temporals i itinerants.

Inclosa en aquest programa d'exposicions itinerants la mostra "Petits gestos per a la conservació de la biodiversitat" arriba per primera vegada al centre comercial Porta d'Alacant i estarà oberta al públic fins al pròxim mes de gener. Aquesta exposició pretén mostrar la riquesa de la biodiversitat i els problemes més importants per a la seua conservació, com ara la introducció i el tràfic il·legal d'espècies.

Amb aquest tipus d'iniciatives el Museu pvol arribar a un nou públic que, interessat per petites mostres com aquesta, s'anime a visitar les instal·lacions del Museu de la Biodiversitat a Ibi. Galante afirma que, amb motiu del 10è aniversari, el Museu de la Biodiversitat està preparant un ampli programa d'activitats per al mes d'octubre, el contingut del qual serà presentat en les pròximes setmanes.