La moguda madrilenya i artistes plàstics alacantins en la Seu

La Seu Ciutat d'Alacant acull aquest dijous, 30 d'octubre, una conferència i presentació d'un llibre, organitzat pel Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística, en el qual participaran la periodista i escriptora, Patricia Godes, que parlarà sobre la “moguda,” i Inés Villeparisis, Paco Esteve i Rubén Radioboy autors del llibre Memorobilia of Vamprirya. Estic congelada.

L'acte, que se celebrarà a les 20.15 hores, en la Seu Ciutat d'Alacant, serà presentat pel director del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística, Josep Ochoa.

En primer lloc, intervindrà Patricia Godes, periodista especialitzada en cultura popular, tendències i música, que ha treballat en radi, televisió i premsa escrita. Godes parlarà sobre els Canvis i mutacions en la joventut dels 80 i el seu impacte en la societat espanyola”.

Després els fotògrafs Inés Villeparisis i Paco Esteve, juntament amb l'il·lustrador Rubén Radioboy, presentaran “Memorobilia of Vampirya/ Estic congelada”, que pretén recopilar l'eclosió de nous artistes plàstics alacantins. A més, també s'ha volgut deixar espai per a incidir en altres vessants creatius, com a arquitectura, escultura, disseny de moda, dansa, perfomance, etc. A més, compta amb la col·laboració i participació de l'actor/cantant Agustín Galiana; la dissenyadora de sabates Chie Mihara i l'escriptor, historiador i membre de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, Eduardo Mira.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer