Convoquen la 12 edició dels Premis d'escriptura de creació

La Universitat de València convoca els Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació. Aquesta convocatòria és organitzada mitjançant el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI) amb la col·laboració de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la UV i ofereix seccions de poesia, narrativa breu, teatre breu, guió de curtmetratge i còmic, en una proposta a la que la Universitat d’Alacant convida a participar els seus estudiants.

La convocatòria naix amb la voluntat de reunir i potenciar algunes de les iniciatives o activitats que ja funcionen en l’àmbit universitari al voltant de la creació literària, tot implicant revistes, associacions i col·lectius que treballen dins de la Universitat de València en la promoció dels joves creadors universitaris.

Aquest projecte vol ser dinamitzador de la creació literària en el si de les universitats valencianes i ser un reconeixement i una espenta per als joves creadors universitaris valencians. També vol ser un punt de connexió i difusió d’unes activitats que cada curs estan motivant i acostant els estudiants al món de l’escriptura, tant pel que fa a la pràctica creativa com pel que fa a la difusió de les obres.

Totes les condiciones de la convocatoria es poden consultar fent clic ací.