Llegix en 'la casa' de Benedetti: club de lectura

El Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti organitza la segona edició del Club de Lectura dedicat a la figura de l'il·lustre poeta uruguaià, que des del 12 de febrer al 14 de maig, recorrerà deu obres de l'autor que seran tractades en grup amb la supervisió del professor Sergio Galindo.

El Club de Lectura Mario Benedetti pretén reunir un grup de persones aficionades a la literatura i que vulguen compartir l'experiència de la lectura en «la casa» alacantina de l'autor, el Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti. Les reunions tindran lloc els dijous i començaran a les 18 hores. A més, els alumnes que s'hi inscriguen, al preu de 20 euros, obtindran el reconeixement de 20 hores ICE. Inscripció.

Aquest Centre acull la biblioteca personal madrilenya de l'escriptor, que compta amb llibres de diversos autors, amb dedicatòries d'aquests i anotacions de Benedetti en els marges, documents personals, poemes autògrafs i un gran nombre d'edicions de la seua obra.

Per a les lectures es disposa d'aquests llibres, que seran prestats als assistents al club. Així mateix es podran consultar els exemplars més valuosos d'aquest fons bibliogràfic.

- 12 de febrer: presentació.
- 19 de febrer: comentari de Quién de nosotros.
- 26 de febrer: comentari de La tregua.
- 5 de març: comentari de Gracias por el fuego.
- 12 de març comentari de El cumpleaños de Juan Ángel.
- 26 de març comentari de Primavera con una esquina rota.
- 23 d’abril: comentari de La borra del café.
- 30 d’abril: comentari d'Andamios.
- 7 de maig: comentari de relatos.
- 14 de maig: projecció de Mario Benedetti y otras sorpresas, documental dirigit per Alessandra Mosca.

Fitxer adjunt: Programa del club de lectura