Projecció dels curts del taller cultural del primer quadrimestre

La Sala Mario Benedetti acull el dia 28 a les 17 hores la projecció dels curtmetratges realitzats pels alumnes del Curs Pràctic per a la Realització de Curts, un dels tallers culturals del primer quadrimestre que, a més, repetirà celebració en l'actual quadrimestre.

De la mà del cineasta i treballador de la Universitat d'Alacant, Ángel Puado, els alumnes van gravar des d'octubre a desembre una desena de curtmetratges, que seran els oferits al públic i que, a més, alguns seran presentats a diferents festivals de cinema.

Alguns dels curtmetratges que es projectaran.

Momentos 2014

Empatía

Sento

CURS PRÀCTIC DE REALITZACIÓ DE CURTS (2n quadrimestre)

Amb el cineasta Ángel Puado com a professor, aquest taller pretén donar a conèixer els diferents tipus de plans, el seu ús i anàlisi pràctica, a més de capacitar l'alumnat per a enregistrar materials audiovisuals i editar-los, i realitzar l’enregistrament d'un vídeo amb música i imatges i diversos curtmetratges.

Començarà el 4 de març i durarà fins al 20 de maig, amb horari de 16 a 19 hores els dimecres. Amb 30 hores lectives, el preu és de 50 euros per a la comunitat universitària i 70 per a la resta, amb certificat convalidable de 3 crèdits ECTS i CELEC. Inscripció i programa, disponibles ací.