Antoni Miró presenta l'exposició 'Mani-Festa' en La Llotja

La sala municipal d'exposicions de la Llotja del Peix d'Alacant serà l'escenari de la primera exposició fruit del treball de la Càtedra Antoni Miró d'Art Contemporani de la Universitat d'Alacant. Amb el nom de ‘Mani-Festa’, el pintor alcoià proposa una sèrie de pintures de manifestacions populars i personatges amb el nexe comú de la reivindicació social.

La inauguració serà dimarts que ve 17 de febrer a les 20 hores i en ella estaran presents el propi pintor Antoni Miró, junt al rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística de la UA, Carles Cortés, el diputat provincial de Cultura, Juan Bautista Roselló, i l'alcalde d'Alacant, Miguel Valor, les dues institucions que han col·laborat en aquest exposició, al costat dels ajuntaments d'Alcoi i Otos, que ho fan mitjançant aquesta càtedra d'art contemporani.

L'àmplia col·lecció de pintures que Antoni Miró exposarà en la Llotja del Peix passen per la reivindicació social, les manifestacions públiques, les crides populars i el dolor presentat en societat, al costat dels retrats de nombrosos polítics, artistes, escriptors músics, sindicalistes i pensadors que també van tenir un paper de denúncia social en algun moment de les seues vides.