Concert de La Musicalité al Paranimf

La Musicalité presenta el seu nou àlbum titulat 6, onze noves cançons amb les quals tornen a sorprendre'ns amb un so impecable i ple de positivisme, deixant arrere l'estil més electrònic dels treballs anteriors. El concert, batejat com a Club 100 En Viu amb La Musicalité, serà el dimarts 24 de febrer, a les 20 hores, al Paranimf de la Universitat d'Alacant. Les invitacions gratuïtes es poden recollir en el MIC (Museu de la UA) i en la Cadena 100 d'Alacant, situada a la rambla de Méndez Núñez, a l'entresòl del número 45.

Textos molt treballats i melodies fresques i sinceres fan d'aquest nou treball del grup mallorquí una ocasió perfecta per a descobrir-los de nou. Cançons com Sense paraules, Ballant en la foscor, Novembre o Fugitius són només una pinzellada de la capacitat del grup per a reinventar-se. «Ens encanta el to positiu que té l'àlbum», afirmen els quatre integrants de la formació, i afegeixen que «és una cosa que no hem cercat, les cançons van eixir així de manera natural».

Gravat i produït per La Musicalité entre els mesos de febrer i juny del 2014 amb Dani Alcover, una altra vegada com a enginyer d'enregistrament i mescles, aquest nou treball discogràfic, el sisè de la seua carrera, és el fruit de dos anys de dur esforç, en què van combinar la gira anterior amb la composició dels temes, vint-i-sis en total, dels quals queden aquestes noves cançons.

La Musicalité és un grup de pop-rock format actualment per Jaime Perpiñá (veu i baix), Òscar Nadal (teclista), Marc Palmer (guitarra) i Jaume Bou (bateria) que es va consolidar l'any 1999. La Musicalité va firmar un contracte discogràfic amb la companyia Sony Music, amb la qual van gravar el seu primer disc. Al mercat va eixir el primer EP titulat Tonada desde ti, que constava de tres cançons. Aquest EP va tenir un gran èxit i se’n van vendre la totalitat de còpies impreses. La seua trajectòria ha evolucionat des de llavors amb sis discos publicats, i han aconseguit establir-se com una banda consolidada en el panorama nacional.