Jornada 'Punt i Seguit' sobre la figura d'Eusebio Sempere

El Museu de la Universitat d’Alacant (MUA), acull el dijous 12 de febrer una jornada homenatge a Eusebi Sempere anomenada Punt i Seguit, que se celebrarà des de les 17 a les 20.30 hores i en la que hi haurà quatre conferències i un col•loqui final.

Amb aquesta iniciativa, el MUA s’uneix a la commemoració del trentè aniversari de la mort de l’artista alacantí Eusebi Sempre amb la producció de tres exposicions d’art i diverses activitats que contribueixen a aprofundir en la figura de l’artista i en les aportacions que va fer a la història de l’art en general i a la cultura alacantina en particular.

PROGRAMA:

Presentació de Carles Cortés, vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística.

De 17 a 17.45 hores: Alfonso de la Torre, teòric y crític d’art, oferirà la conferència “Sempere y las máquinas inúltiles. En torno a la intervención de Eusebio Sempere en los escaparates de El Corte Inglés, 1963”.

De 17.45 a 18.30 hores: Rosa María Castells, directora tècnica del Museu d’Art Contemporani d’Alacant (MACA), oferirà la conferència Eusebio Sempere más allá de la línea, proyectos de altura sobre los que llueve blanco de un cielo claro”

Pausa de 18.30 a 19 hores.

De 19 a 19.30 hores: Javier Martín, col•leccionista i conservador de la col•lecció ‘Art Citerior’ oferirà la conferència “Cuándo podemos hablar de colección, cuándo de coleccionista”.

De 19.30 a 20 hores: David Alpañez i Remedios Navarro, coordinadors de l’Àrea de Didàctica del MUA, parlaran sobre ‘Sempere y el MUA. Acciones educativas”.

De 20 a 20.30 hores: col•loqui.