L'Estudiantina Femenina de Dret organitza el seu Certamen de Pardillos

L'Estudiantina Femenina de Dret de la Universitat d'Alacant organitza els dies 13 i 14 de març el seu I Certamen de Pardillos d'Estudiantina en la Universitat d'Alacant. L'interès i motivació d'aquest esdeveniment pretén que una nova generació gaudisca i demostre el seu valor i passió per l'estudiantina, relacionant-se amb membres de les estudiantines convidades, i de la mateixa forma els convidats coneguen la UA i la ciutat d'Alacant. Per a açò, han organitzat dues jornades lúdiques i festives entorn a una trobada d'estudiantines.

L'Estudiantina Femenina de Dret d'Alacant és una associació estudiantil vinculada a la Facultat de Dret de la UA. És l'estudiantina femenina més longeva que ha romàs en actiu des de la seua fundació en 1989. Totes les seues components han tingut molt present sempre la continuïtat d'aquesta tradició i manera de vida, per la qual cosa sempre han cregut necessari incorporar novençanes i apostar per elles.

Després de la celebració durant el passat any del seu XXV aniversari, enguany han dedicat els seus esforços a organitzar un esdeveniment pensat perquè els novençans entenguen el seu paper i responsabilitat en l'estudiantina, igual que els seus veterans aposten per instruir-los en aquesta manera de vida. De la trobada d'estudiantines participaran les Universitària de Conca, Femenina Universitària d'Almeria, Dret d'Alacant, Ciències d'Alacant, Medicina de la Miguel Hernández d'Elx, Enginyers Agrònoms de la Universitat Miguel Hernandez d'Oriola i l'estudiantina Novençana Femenina de Medicina de Màlaga.

Programa de les dues jornades de celebració:

1. PASACLASES

De 9 a 13 hores, en la Facultat de Dret: L'Estudiantina Femenina de Dret d'Alacant recorrerà les classes de la Facultat de Dret per a donar-se a conèixer i convidar als alumnes al fet que s'animen a provar. El que para molts és simplement un descans entre lliçó i lliçó del professor, per a uns altres suposa l'inici d'un camí en l'Estudiantina.

2. RECEPCIÓ D'ESTUDIANTINES

A les 16 hores en el Pub La Antigua de Sant Vicent del Raspeig: Serà el lloc de trobada de les diferents estudiantines convidades juntament amb l'estudiantina amfitriona, l'Estudiantina Femenina de Dret d'Alacant.

3. ACTUACIONS

Des de les 19 a les 21 hores en el Saló de Graus de l'edifici Germà Bernàcer de la UA: Les diferents estudiantines convidades tindran la seua pròpia actuació, una cançó per estudiantina. A posteriori els novençans d'aquestes mateixes estudiantines tindran la seua pròpia actuació, les quals seran valorades i entraren a concurs. Aquella millor actuació serà premiada. Aquestes actuacions seran clausurades per l'actuació de l'estudiantina amfitriona.

4. SOPAR EN GERMANOR

A les 21 hores en el Pub La Antigua de Sant Vicent del Raspeig: L'Estudiantina Femenina de Dret d'Alacant en manera d'agraïment convida a sopar a totes aquelles estudiantines convidades.

5. PARDILLOLIMPIADES

Des de les 23.30 hores en el Pub La Antigua Sant Vicent del Raspeig: Les "pardilles" amfitriones d'aquest esdeveniment han organitzat una divertida i especial gymkana on concursaren tots aquells novençans que vulguen demostrar ser el millor. De la mateixa forma aquell que guanye serà recompensat amb el seu premi merescut.

6. CLAUSURA DEL CERTAMEN

A les 0.30 hores en el Pub La Antigua Sant Vicent del Raspeig: Per a clausurar l'esdeveniment farem lliurament dels premis a el “Millor actuació de Pardillos del Certamen de Pardillos 2015 de l'Estudiantina Femenina de Dret d'Alacant” i “Millors PardillOlimpiades del Certamen de Pardillos 2015 de l'Estudiantina Femenina de Dret d'Alacant”.

7. JORNADA DEL 14 DE MARÇ: Per a aquesta jornada, l'Estudiantina Femenina de Dret de la UA ha organitzat també una festa amb el Pub Sargantana del Barri. Des del matí, l'activitat començarà en el Mercat Central per a, posteriorment, celebrar l'esmorzar en la Plaça Quijano on s'han acordat nombrosos descomptes en locals de la zona per als participants.