La festa de la Ràdio EPS, amb Arkano i Naia

El divendres 13 de febrer, amb motiu del Dia Mundial de la Ràdio, es realitzarà per segon any consecutiu un concurs entre els programes de la ràdio Politècnica. Serà en directe, ja que es traslladaran a l'amfiteatre de l'Aulari II, on els acompanyaran també dos concerts de La Gota Tour de Arkano i Naia. Entre els assistents a l'acte se sortejarà un mòbil Nokia Lumia 530, el concurs es llançarà allí mateix i es resoldrà en el mateix acte. Es recomana tenir un compte de Twitter.

L'acte començarà a les 19 hores, amb espais de 15 minuts per a cada programa de ràdio actual del curs 2014-2015. El concurs de programes serà només entre els programes d'estudiants i es farà votació en directe via Twitter, des del compte de la Ràdio Politècnica.

L'ordre dels programes és el següent:

- 19 hores: Cultura UA
- 19:15 hores: Ciències per a Normals
- 19:30 hores: Univers des de la Politècnica
- 19:45 hores: Comunicant UA
- 20:00 hores: Buenrrollismo en la UA
- 20:15 hores: Connectats
- 20:30 hores: Give Me 2
- 20:45 hores: Jardiner d'empreses (tancament i resolució de programes)

ARKANO

A les 21 actuarà Arkano, dins la seua gira de la Gota Tour, un xou d'improvisació que l'artista alacantí està portant de Gira per Espanya.

En la seua trajectòria es troben treballs de la talla de Classe Preferent (2010), maqueta que ha collit més de 200.000 mp3 descarregats des del seu llançament o La veu de la sospita (2013) que ja ha superat els 100.000 mp3 descarregats, a més, videos com Arribaran els bons temps, el qual té més de 500.000 reproduccions en el portal de vídeos YouTube.

Rapejos dinàmics, desenfadats i en la majoria d'ocasions amb un missatge intel·ligent i treballat és el que trobem en cada nou treball d'Arkano, també conegut per les seues habilitats com freestyler, ja que amb tan sol 15 anys es va proclamar vencedor de la RedBull Batalla dels Galls 2009 celebrada en la Plaça Espanya de Madrid, a més, ha sigut guanyador de moltes més competicions de freestyle celebrades per tota Espanya, afermant-se cada vegada més sobre els escenaris.

NAIA

A les 22 hores serà el torn del grup Naia. És un grup valencià que caminant entre el folk, el pop i la cançó d'autor, entre altres gèneres musicals, troba la seua pròpia personalitat, sempre disposada a obrir noves portes. Sense oblidar el que els resulta més proper, les textures tradicionals valencianes, viatgen per tot el món per a treballar melodies i ritmes propis d'altres racons.

Després del seu primer treball discogràfic, Joc d'emocions (Temps Record 2010), Naia es disposa a fer un pas en el seu caràcter inquiet i innovador dins del panorama folk valencià. Amb la nova proposta, No caminem sols (2014), pren força el vessant més reivindicatiu del grup, tot amanit amb una bona dosi de ritme i noves sonoritats, entre altres sorpreses. Van estar Finalista Del concurs Sons del Mediterrani 2011 i nominats a Millor disc de Folk als premis Ovidi Montllor 2010.