Concert de Sílvia Pérez Cruz i Mario Mas al Paranimf

Silvia Pérez Cruz actuarà el 29 d'abril en el Paranimf de la Universitat d'Alacant, a les 20 hores, juntament amb el guitarrista Mario Mas, en un concert que oferirà temes que van del flamenc al fado, passant per la copla. Les entrades estan disponibles al preu de 10 euros a través d'Instanticket i en la Llibreria Compàs del campus. També es vendran des d'una hora abans de l'actuació a les taquilles del recinte.

Nota: Entrades anticipades esgotades. Només es vendrà el percentatge reservat a taquilla, des d'una hora abans del concert.

Aquesta cita ha canviat el seu format respecte del primer anunci que es va fer a causa de motius aliens a la UA. Les entrades ja adquirides són vàlides per al nou format. Davant del canvi de programa, les persones que vulguen la devolució de la seua entrada podran fer-ho a través de l'entitat amb la qual l'hagen adquirida.

Sílvia Pérez Cruz és una de les veus més colpidores que ha aparegut els últims temps a la península. Parla el llenguatge de la música des que té ús de raó, va créixer entre cançons populars ibèriques i llatinoamericanes, i es va educar en el clàssic i el jazz. Contagiada pel flamenc a través d'una connexió que sembla sobrenatural, canta d'una forma que només és seua i fa estremir.

Seria impossible enquadrar Sílvia Pérez Cruz en un únic estil. És versàtil i inconfusiblement personal. Dues qualitats que rarament coincideixen i en canvi a ella la defineixen. És fidel als diferents estils que aborda sense deixar de ser, en cap moment, ella mateixa.

Ha format part d'infinitat de discos i projectes. Amb el contrabaixista Javier Pujol va rescatar el feeling cubà i va formar duo ocasional amb Toti Soler. Va debutar com a compositora i solista amb 11 de novembre (Universal, 2012), que va combinar èxit de públic i de crítica, i pel qual va rebre un Disc d'Or. En la gira d'aquest treball, Pérez Cruz ja va estar acompanyada pel guitarrista Mario Mas, igual que ho farà en la cita del Paranimf de la Universitat d'Alacant.