Mariano Sánchez Soler imparteix un Taller Literari a la Seu d'Alacant

L'escriptor i periodista Mariano Sánchez Soler impartirà un taller literari a partir del pròxim dilluns 20 d'abril i fins al divendres 24, en la sala Rafael Altamira de la Seu Ciutat d'Alacant, de 17 a 19 hores (av. Ramón y Cajal, 4).

El taller s'emmarca en els actes de la XLV Fira del Llibre d'Alacant, que tindrà lloc del 17 d'abril al 3 de maig al passeig de Federico Soto d'Alacant, organitzada per l'Associació Provincial de Llibreters i Paperers d'Alacant.

Mariano Sánchez Soler és escriptor, periodista i professor. Doctor per la Universitat d'Alacant i Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid, ha exercit el periodisme des del 1979 i ha desenvolupat una intensa activitat com a escriptor amb més de vint llibres publicats. La seua novel·la Nuestra propia sangre va obtenir el premi Francisco García Pavón de Narrativa 2009. Expert en temes de justícia i interior, estudiós de la transició espanyola i del franquisme, és autor de Los hijos del 20-N (1993), Descenso a los fascismos (1998), Ricos por la patria (Premi Internacional de Literatura de No Ficció Rodolfo Walsh 2002), Los Franco, S.A. (2003) i Los banqueros de Franco (2005). Des del 2007 es dedica a la recerca històrica, la creació literària i la docència, i imparteix cursos sobre novel·la negra en la Universitat d'Alacant, on organitza la trobada literària Maig Negre des del 2005.