L'Aula de Teatre de la UA estrena 'Després de la pluja'

L'Aula de Teatre de la Universitat d'Alacant presenta dimarts 19 de maig la primera de les seues produccions de la temporada. Titulada ‘Després de la pluja’, es tracta d'una tragicomèdia que es desenvolupa en el grup de treballadors d'una oficina. Aquesta estrena serà representada en valencià, encara que l'elenc d'actors també la interpretaran en pròximes ocasions en castellà. Serà dimarts 19 a les 20 hores al Paranimf, amb entrada per invitació a recollir al MIC.

Segons explica Elena Candela, directora del grup universitari en l'obra escrita per Sergi Belbel, el resum seria «Els més de dos anys de sequera es fan patents en els ànims d'un grup de treballadors d'unes oficines que pujen al terrat de l'edifici a fumar infringint així la normativa de l'empressa. Allí busquen escapar de la seua realitat i es troben amb les seues pors, ambicions, odis, desitjos i envejes en un ambient farcit de desesperació i histèria. L'arribada d'una anhelada i desesperada pluja potser els hi donaria una altra oportunitat a les seues vides».

El repartiment, per ordre d'aparició, es compon per:

Cap administratiu: Pedro T. Sánchez
Programador informàtic: Fran Peris Keito