Visita Oriola amb la iniciativa 'Coneguem el País'

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística organitza una nova excursió emmarcada dins la iniciativa “Coneguem el País”, que en aquesta ocasió visita la ciutat d'Oriola.

El rei Pere el Cerimoniós en una carta del 1367, referida als veïns d’Oriola, afirmava: «Són molt aptes per a la guerra e n’i ha molts qui són molt abtes hòmens a cavall e han acostumat de tenir cavall e armes e de provar e de fer ben lurs afers».

Durant segles, Oriola va ser la segona capital i l’entrada meridional del Regne de València, una ciutat de frontera que calia defensar i ennoblir. L’Oriola d’avui ens regala un patrimoni històric i monumental magníficament conservat i posat en valor.

Per això, des del Secretariat de Llengües i Cultura proposen dedicar el dissabte 6 de juny a conèixer aquesta emblemàtica ciutat del País Valencià amb un guia excepcional: Jesús Millán, oriolà i professor d’Història a la Universitat de València.

Si voleu venir-hi, heu de fer el pagament de l’activitat (22 €) al despatx del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística (1a planta edifici Germà Bernàcer).

Data: dissabte 6 de juny

Preu: 22 euros

Inclou desplaçament amb autobús campus-Oriola-campus, entrades i dinar.

Eixida: 9.00 hores, des del pàrquing que hi ha davant de l'aulari I. Tornada al campus a les 20 hores (aproximadament).