Coral i teatre de la UA, protagonistes a Tabarca

La Coral de la Universitat d'Alacant i l'Aula de Teatre seran les protagonistes aquest estiu a Tabarca en una nova edició d'activitats culturals a l'illa alacantina. L'aposta per continuar propiciant l'acostament a la societat a través de la cultura i per la producció pròpia són els eixos d'aquesta nova edició, en la qual la música i el teatre seran els protagonistes de les nits dels dissabtes 4, 11 i 18 de juliol. Tots els espectacles tenen entrada lliure.

En primer lloc actuarà la Coral de la Universitat d'Alacant, dirigida per Ramón Jover, enfront de la confraria, a les 20.00 hores. El dia 11 serà el torn de Después de la lluvia, de Sergi Belbel, interpretada per l'aula de teatre de la Universitat d'Alacant. Finalment, el dia 18, l'aula de teatre de la UA tornarà a les taules amb Micropinceladas.

La Coral de la Universidad de la UA forma parte del Vicerrectorado de Cultura, Deportes y Política Lingüística de la Universidad de Alicante y tiene como objetivo formar a sus integrantes en las diferentes facetas de un coro, aprender y disfrutar con el canto. El repertorio con el que cuenta abarca desde la polifonía de los siglos XV y XVI hasta la actualidad, tomando como base la interpretación ‘a capella’. Además, participa en el intercambio con otras agrupaciones, así como en certámenes nacionales y europeos.

Después de la lluvia es tracta d'una tragicomèdia que es desenvolupa en el grup de treballadors d'una oficina. L'obra està dirigida per Elena Candela. Si vols conèixer l'opinió del nostre crític, ací pots fer-ho.

Micropinceladas és un un text escrit pels mateixos alumnes de l'aula amb idea dramatúrgica i direcció de Pascual Carbonell. La proposta ofereix onze escenes, onze autors i vint-i-dos actors en un espectacle en què el teatre es fa pintura i la pintura es fa teatre. Ací tens l'opinió del nostre crític sobre el muntatge.

A més, durant els mesos de juliol i agost, la Casa del Governador acollirà l'exposició Humor Social. El llibre et fa lliure En aquesta mostra diversos i prestigiosos humoristes gràfics plasmaran la seua visió de la lectura i del paper que juga en la societat. "En la mostra es pot trobar una visió de la llibertat quant a coneixements que et poden donar els llibres, així com acudits de llibres digitals versus llibres convencionals", segons explica el dibuixant, cap del Gabinet d'Imatge de la UA i president de FECO-Espanya, Enrique Pérez.

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua