III edició del Festival de Teatre Clàssic L'Alcúdia-UA

La Universitat d'Alacant celebra aquest mes de juliol el III Festival de Teatre Clàssic l'Alcúdia-Universitat d'Alacant. El programa inclou quatre representacions a l'aire lliure, al jaciment arqueològic de l'Alcúdia.

La inauguració de la tercera edició d'aquest festival tindrà lloc el 3 de juliol amb l'obra Medea, la extranjera i la companyia Atalaya Teatro . La segona representació, el 10 de juliol, vindrà de la mà de la companyia teatral La imprudente, amb Romeo y Julieta de William Shakespeare, en estrena absoluta, amb versió i direcció de Sebastián Sarmiento. El 17 de juliol serà el torn del teatre en valencià amb La Cistellaria, de T. M. Plaute, que serà representada per TeatrEROS (cinc euros), i com a colofó al programa, el dissabte 25 de juliol, Rafael Álvarez, El Brujo, interpretarà La Odissea d'Homer.

Les entrades estan a la venda en Instant ticket, i a partir de les 19.00 hores el dia de la representació en les taquilles del recinte.

A més, per un preu de deu euros es podrà degustar un sopar previ opcional amb menú romà, gràcies a la col·laboració amb l'Associació per al Desenvolupament del Camp d'Elx. Els sopars estan previstos a partir de l'obertura de portes a les 20.00 hores i les representacions a les 22.00 hores.

3 juliol 2015

Medea, la extranjera ATALAYA Teatro

Medea, la extranjera és l'espectacle més premiat i lloat per la crítica en la història d’Atalaya. Va ser coproduït per Art Carnuntum Festival de Viena (Àustria) i el Festival de Teatre de Mèrida, on va ser estrenada el 2004. Adaptació de Carlos Iniesta a partir dels textos d'Eurípides, Sèneca, Heiner Müller i diversos autors contemporanis.

Direcció: Ricardo Iniesta. Duració: 90 min. Entrada 10 euros

10 juliol 2015 - ESTRENA ABSOLUTA

Romeo y Julieta de William Shakespeare. La imprudente. Versió i direcció: Sebastián Sarmiento

La història terrible d'un amor marcat per la mort i la ira incessant entre famílies que només el final dels dos fills aconseguirà extingir. Escolteu aquesta història amb benevolència, que tot allò que falte ací ho haurà d'esmenar el nostre esforç!

Duració: 90 min. Entrada 10 euros

17 JULIOL 2015

La cistellaria (La senelleta). TeatrEROS.

autor: T PLAUTE, traducció: Àngela Martí, direcció: Francesca Palou

La jove Selènia, nascuda fruit d’una violació, va ser abandonada quan va nàixer, i recollida i educada per una prostituta. Selènia s’enamora d’un jove de bona família, Alcesimarc, que també l’estima. Però la diferent procedència social dels dos joves dificulta el seu amor; més quan el pare d’ell l’ha promès amb una altra jove d’alta condició social. El muntatge respecta escrupolosament la traducció del llatí d'Àngela Martí, per omplir les llacunes del text original amb escenes que se situen en l'actualitat.

Comèdia en valencià. Duració: 70 min. Entrada 5 euros

25 JULIOL 2015

La Odisea, de Homero Rafael Álvarez, El Brujo.

Adaptació de l'obra d'Homer, amb l’èmfasi en els capítols més essencials de l'obra i el viatge d'Ulisses, així com en els aspectes més decisius de la seua Odissea.

Duració: 1h 45 min. Entrada 15 euros

Fitxer adjunt: Festival