Comencen els Cursos d'Estiu de la UA a la Nucia

Comencen els Cursos d'Estiu "Rafael Altamira" de la Universitat d'Alacant en la Seu de La Nucia. En concret, aquesta localitat acollirà la novena edició del "Curs internacional de música moderna (pop, rock, blues, jazz...)" i "Lideratge i productivitat personal: claus per a aconseguir la teua meta".

Aquest és el vuité any consecutiu dels cursos universitaris estiuencs a La Nucia i la inauguració dels cursos ha comptat amb Eva Valero, directora de Seus de la UA, Vicent Martines, director de la Seu Universitària de La Nucia i Pedro Lloret, regidor de Seu Universitària.

Dins de la programació dels Cursos d'Estiu "Rafael Altamira" de la Universitat d'Alacant, la Seu de La Nucia acull dos seminaris. El primer és l'IX Curs Internacional de Música Moderna de La Nucia. En ell s'ofereix formació tècnica en pop, rock, blues, jazz, música llatina en les especialitats de guitarra elèctrica, baix, piano, teclats, percussió, cant modern i vent. Aquest curs, de 20 hores (2 crèdits LRU o ECTS), s'imparteix del 13 al 16 de juliol. Aquest seminari ha arrancat amb 18 alumnes i amb la visita d'Eva Valero, directora de Seus de la UA, Vicent Martines, director de la Seu Universitària de La Nucia i Pedro Lloret, regidor de Seu Universitària, al costat del director del curs, Román Rodríguez.

La clausura serà el dijous 16 de juliol, a les 12.30 hores, amb el Concert Final de Curs en el qual participaran alumnes i professors, per a demostrar el seu aprenentatge durant aquesta intensa setmana. El lloc serà l’*Auditori de la *Mediterrània, amb entrada lliure i gratuïta per a tots els públics.

El segon curs, “Lideratge i Productivitat Persona: Claus per a Aconseguir la teua meta” que es desenvoluparà del 20 al 22 de juliol durant 30 hores, amb 3 crèdits LRU o ECTS. Els objectius del curs són: "aprendre a viure amb consciència i saviesa, prenent decisions responsables i alhora concordes amb la seua manera d'entendre la seua pròpia vida, adquirir eines, recursos i estratègies per a prendre decisions de manera responsable i amb una actitud proactiva i autosuficient superant en cada ocasió inseguretats i pors i desenvolupar qualitats de lideratge personal per a la creació de noves oportunitats i eixides professionals".

Exposició d'Humor Gràfic
Aquest matí Eva Valero, Directora de Seus de la UA, ha inaugurat l'exposició “Humor Social XV. Prometre fins a ficar” de la Universitat d'Alacant en l'entrada de l’*Auditori de la *Mediterrània. Aquesta exposició es podrà visitar de forma lliure i gratuïta fins al 15 de setembre en l'auditori nucier. Aquesta mostra és una col·lecció de vinyetes de coneguts humoristes gràfics i compta amb la presentació de FECO Espanya i la Universitat d'Alacant a través del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística. FECO és Federation Cartoonists Organisations, la federació internacional que agrupa als dibuixants d'humor.

En aquesta exposició en Auditori de la Mediterrània es poden contemplar 34 creacions de famosos humoristes gràfics entre els quals figuren signatures tan conegudes com les de Forges, Enrique, Ermengol, Malagón, Ortifus, Pardo Rech, Omar, Pepe Moreno, entre uns altres. El comissari d'aquesta mostra d'humor social espanyol és Enrique Pérez