Màster class sobre guió, de Sergio Barrrejón

El guionista madrileny, Sergio Barrejón, oferirà el 16 de juliol una master class d'inscripció gratuïta, en què pretén dotar a l'alumne d'una sèrie de tècniques per a enfrontar-se al mercat audiovisual coneixent els seus riscos i evitant els problemes més comuns en l'exercici de la professió. Està dirigida a estudiants de guió, guionistes professionals, i estudiants i professionals d'altres branques d'audiovisual. Organitza Mediterrània Audiovisual i Seu Universitària Ciutat d'Alacant.

És guionista de sèries com Amar en tiempos revueltos (TVE), La Señora (TVE), Amar es para siempre (Antena 3) o Mi querido Klikowsky (ETB). Va escriure amb Borja Cobeaga Éramos Pocos, curt nominat a l'Oscar en 2007. En 2009 va ser nominat al Goya al Millor Curtmetratge per El Encargado. En 2013 va escriure amb Alex Montoya el curt Lucas, nominat al Goya en 2014. Els seus curts han rebut més de 50 premis en països com Itàlia, França, Alemanya, Iran, Albània, Portugal o Estats Units.

En 2013 va estrenar el seu primer llargmetratge com a guionista, Hijo de Caín. Els seus pròxims crèdits inclouen l'adaptació televisiva del best-seller La Catedral del Mar, i l'adaptació al cinema del best-seller nord-americà The Analyst.

Ha impartit classes de guió en la ECAM (Madrid), el Màster de Guió de la Universitat Pontifícia (Salamanca) i és ponent habitual en esdeveniments de guió organitzats per DAMA, SGAE, ALMA i diverses institucions privades.

En 2010 va fundar la web col·lectiva Bloguionistas, de la qual és editor.