TALLERS CULTURALS PER A 2015-16

El Servei de Llengües i Cultura de la Universitat d'Alacant ha programat els tallers del primer quadrimestre del curs amb una variada oferta d'arts plàstiques, cinema, dansa, divulgació, escriptura, música, oratòria, periodisme i teatre. A partir de les 9.00 hores del 10 de setembre la matrícula en línia ja estarà oberta.

En l'apartat d'arts plàstiques, els tallers són El arte de la fotografía en blanco y negro; Pintura al aire libre; Taller de fotografía creativa; Taller de fotografía digital básica; Taller de grabado experimental con Llorens Ferri: punta seca y técnicas aditivas.

En cinema, a més dels ja habituals Cine en versión original en el MACA y Cine en versión original en la UA, s'uneixen Taller práctico de realización de cortos y El lenguaje cinematográfico según los grandes maestros.

Els tallers també aborden la música, amb els cursos Guitarra contemporánea; Percusión flamenca; Percusión latina; Taller de elementos específicos de técnica de pasajes de orquesta para instrumentistas de cuerda (primer encuentro). Per als interessats en la dansa, també s'han programat Danzas del mundo; Taller de creación coreográfica y puesta en escena; Taller de danza: convierte en arte tus movimientos.

Els amants de l'escriptura i aquells amb inquietuds culturals tenen el seu espai en Club de lectura.I ncierto futuro. Literatura distópica; Escribir ficción o revivir a García Márquez. Curso completo de escritura creativa; Taller de escritura del guión cinematográfico..

En Oratòria i Teatre, els tallers són de Comunicación oral; Técniques de preparació d'un discurs; Taller de improvisación teatral;
Descubriendo nuestro clown; Las técnicas de dramatización en la enseñanza de lenguas en educación infantil y primaria; Taller de iniciación a la Commedia dell'Arte; y Taller de técnica para la práctica escénica.

Fitxer adjunt: TALLERS1516PRIMER2

Fitxer adjunt: Tallers