Nous esportistes federats

La Universitat d'Alacant ha presentat aquest matí els seus esportistes federats que representaran la institució en les competicions regionals i nacionals d'aquesta temporada 2015/2016, amb un multitudinari acte que ha reunit uns cent cinquanta esportistes, del total de dos-cents cinquanta federats aquest any, a més d'entrenadors, patrocinadors i personal de comunitat universitària. Aquest esdeveniment forma part dels actes de Benvinguda a la UA 2015.

El rector de la UA, Manuel Palomar, el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés, Mónica Martí, vicerectora de Planificació Econòmica, i Nuria Grané, vicerectora d'Estudiants, han donat la benvinguda i presentat els esportistes federats dels equips següents: bàsquet femení UA-BF San Blas Autotaller Alicante, bàsquet masculí UA-Fundació Lucentum, futbol masculí, futbol sala femení, mitja marató, rem femení i masculí, rugbi femení i masculí, taekwondo, triatló, voleibol femení i vòlei platja.

En aquest sentit, el rector ha subratllat la importància de títols com la Copa de Sant Pere, obtinguda per l'equip de futbol masculí, campions en aquesta competició; la Copa del Rei 2015, que va guanyar l’equip de triatló de la UA, o el bronze aconseguit per l'equip femení de rem.

L'acte ha acabat amb una fotografia de grup i amb la presentació de l'espot de l'equip de futbol sala femení de la UA per a la nova temporada 2015/2016, així com l'espot del Club Esportiu UA, tots dos amb producció de Paco Mógica.