Proves de la OFUA, 14 y 15 d'octubre

L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant convoca per als dies 14 i 15 d'octubre les proves d'accés per al curs de 2014-15 en les especialitats instrumentals de violí, viola, violoncel i contrabaix, en corda; flauta, oboè, clarinet, fagot, trompa, trompeta, trombó i tuba, en vent, i de percussió. Les sol·licituds es podran presentar fins al d'octubre, o fins al dia 12 a través del formulari electrònic, i el dia 13 es publicarà la llista dels aspirants.

Qui es pot presentar?

Els requisits per a presentar la sol·licitud són tenir com a mínim 16 anys complits dins del curs acadèmic (excepte excepcions) i no superar els 35 anys d'edat, així com residir a la Comunitat Valenciana.

Pel que fa als criteris de selecció, podran accedir els membres de la comunitat universitària, els estudiants de qualsevol dels conservatoris de música de les comarques d'Alacant, els músics d'escoles i societats musicals de les poblacions amb seu universitària o tenir experiència en l'instrument que es pretén perfeccionar, sense que siga imprescindible haver sigut estudiant del conservatori de música o de qualsevol altre centre homologat.

Com puc participar a les proves?

Les modalitats d'inscripció seran la presencial, en què caldrà omplir la fitxa de sol·licitud que apareix en el fullet informatiu que es presentarà en el Punt d'Informació Cultural (PIC), a la planta baixa del Paranimf ( 965903725 ); o bé la matrícula electrònica, omplint el formulari electrònic.

Proves

Dimecres 14 d'octubre

Matí: Convocatòria de les especialitats instrumentals de cordes.

A partir de les 9.00 hores

Violí
Viola
Violoncello
Contrabaix

Vesprada: Convocatòria de les especialitats instrumentals de vent fusta.

A partir de les 16.00 hores

Dijous, 15 d'octubre

Convocatòria de les següents especialitats instrumentals de vent metall, vent fusta i percussió.

Demà a partir de les 9.00 hores

Vesprada a partir de les 16.00 hores

Els resultats de les proves es faran públics a partir del 17 d'octubre, una vegada conclosa la selecció, en aquesta pàgina web