Concert de Mara Aranda al Paranimf

El dia 2 de desembre, a les 20.00 hores, el Paranimf acull el concert de Mara Aranda, amb el disc Mare Vostrum. Les entrades poden adquirir-se a un preu de 10 euros a www.instanticket.es, la llibreria Compàs, i una hora abans del mateix concert al Paranimf. Els estudiants de la UA i Alumni UA tenen a la seua disposició invitacions gratuïtes amb la presentació de la TIU, per a recollir al MIC (Informació Cultural al Museu de la Universitat d’Alacant). Una invitació per TIU, fins que s’esgoten, ja que aquestes son limitades.

Mara, vocalista i compositora, considerada una de les veus més internacionals de la mediterrània, està acompanyada a l’escenari d’altres artistes com son Jota Martínez (cítoles, viola de roda i bouzuki), Able García (lauto, baglama i viola de roda) i Sacha Gotowts-chikov (percussions tradicionals i oriental).

Aquest grup guardonat amb el premi a millor disc folk als Ovidi Montllor de 2009 pel seu disc “Dèria”, i siguent TOP 10 en la llista anual dels World Music Charts Europe durant quatre mesos al mateix any, presenten ara el disc Mare Vostrum, un àlbum on “conflueixen la inspiració, influències i emocions que, com generosos afluents, aboquen les seves aigües en aquest mar compartit”, segons ells mateixos conten. El seu treball ha girat entorn de la tradició mediterrània, aconseguint internacionalitzar una llengua pròpia.

Mara Aranda va rebre el passat diumenge el guardó al millor disc de folk 2015 per Mare Vostrum (Picap 2015) aquest passat diumenge en la gala del Xé premi Ovidi Montllor, que va tindre lloc al Palau de la Música.