Concert solidari de l'OFUA, el 19 de desembre

L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant (OFUA) ofereix a les 20.00 hores del 19 de desembre, en l'Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA), la quarta edició del Concert de Nadal Rotary-UA que serà a benefici de Càrites. La cita coincideix amb el X aniversari de l'orquestra.

El director titular i artístic de la OFUA, Mihnea Ignat, ha dissenyat "un programa molt exigent per a l'orquestra però molt agradable per al públic"m que inclou obres de Šostakovic, per a celebrar el X Aniversari de la creació de la OFUA; Sibelius, en homenatge al 150 aniversari de l'aniversari del naixement del compositor; Tchaikovsky, amb obres tan conegudes com El Trencanous o El llac dels cignes; Saint-Säens, Khachaturian; i  El sombrero de tres picos de Manuel de Falla.

Les entrades costen 15 euros i es poden adquirir en www.instanticket.es a partir del pròxim dijous, 19 de novembre, en qualsevol dels dos clubs rotaris i una hora abans en la taquilla del propi auditori. Habilitada fila zero.

• D. Shostakovich - Obertura Festiva Op. 96 (X Aniversari OFUA)
  • J. Sibelius - Finlàndia Op. 26 (150 Aniversari del naixement del compositor)
  • P. I. Txaikovski - Pas de deux del ballet El Trencanous
  • P. I. Txaikovski - Masurca del ballet El llac dels cignes