Convocatòria d'ajuda a l'estudi d'art contemporani Càtedra Antoni Miró

La Càtedra Antoni Miró, amb propòsit d'estimular traballs que contribuesquen al coneixement de l'art contemporani, crea i convoca per primera vegada una ajuda d'estudi sobre art contemporani. El termini per a la presentació dels treballs acaba el 30 de novembre.

La convocatòria està oberta als estudis de qualsevol aspecte relacionat amb l'art contemporani, especialment valencià o sobre l'obra d'Antoni Miró. Hi podran concórrer projectes de recerca plantejats tant individualment com en equip de treball. Els projectes, d´extensió i configuració lliures, hauran d´expressar clarament l´objectiu de l´estudi, les principals hipòtesis i els mètodes d´investigació previstos. Es podran utilitzar materials ja elaborats en recerques prèvies (tesi doctoral o de llicenciatura, o altres treballs d´origen no acadèmic), sempre que siguen inèdits.
Les sol·licituds seran analitzades per una comissió constituïda a l'efecte, de la qual formaran part el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, la directora del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística, dos representants de la Comissió de Seguiment de la Càtedra Antoni Miró elegits entre els seus membres i el director acadèmic de la Càtedra, que en serà el secretari. L'ajuda serà dotada amb 1.500€.