L' ESPECTÀCLE 'POLVO' DE LA COMPANYIA OTRADANZA A LA UA

El Paranimf obri les seues portes el pròxim dimecres 18 de novembre a les 20.00 hores per a rebre Polvo, un projecte de la companyia il·licitana OtraDanza, baix la direcció d’Asun Noales.

Les entrades poden adquirir-se a un preu de 5 euros a www.instanticket.es a la llibreria Compàs, i una hora abans de l’actuació al Paranimf. Hi ha invitacions disponibles per a estudiants de la UA i Alumni UA, per a recollir al MIC (Informació Cultural Museu de la Universitat d’Alacant) amb presentació de la TIU, però cal dir que aquestes son limitades.

“Igual que el cant o el presagi d’un silenci, la línia d’una llum callada sorgeix en aquest moviment d’unes mans, uns rostres i uns braços que són la litúrgia del vol alçat d’una celebració (...)” així és com es presenta la coreografia Polvo, seleccionada entre quaranta propostes de Madrid, Catalunya i la Comunitat Valenciana per al projecte Circula!, una iniciativa estatal per a fomentar i facilitar l’exhibició de peces de dansa entre diverses ciutats, amb la qual Asun Noales, coreògrafa, professora i directora de la companyia, participa junt amb la resta d’intèrprets Saray Huertas, Salvador Rocher i Sebastian Rowinsky.

POLVO from OTRADANZA on Vimeo.

Els artistes interpreten una coreografia dura, com la pròpia “terra”. Creen un nou mitjà pel qual transmeten a través del seu cos. Com ells mateixos conten, “cadascun dels components estem fets de matèria, matèria que utilitzem i transformem. En aquest univers no som més que motes de pols.”

Els treballs de Noales han sigut representats en festivals i escenaris de tot el món i han sigut guardonats amb diversos premis reconeguts com: millor espectacle de dansa per Tierra als Premis de les Arts Escèniques de la Generalitat Valenciana 2009, o Premi de les Arts Escèniques de la Generalitat Valenciana 2010 a millor direcció coreogràfica i millor espectacle de dansa per Back.