Tardor Fotogràfica al Barri Antic d'Alacant

Per vuité any consecutiu, l'associació fotogràfica Escritores de Luces de la Universidad de Alicante (ELUA) organitza el concurs Tardor Fotogràfica al Barri Antic d'Alacant, una convocatòria per a la difusió i promoció del nucli històric de la nostra ciutat mitjançant la fotografia en blanc i negre. El termini de presentació de les fotografies serà des de les 00.00 hores del 16 de novembre fins a les 23.59 hores del 30 de novembre.

La jornada fotogràfica es desenvoluparà el diumenge, 15 de novembre, a l'edifici municipal El Claustre, a les 12.00 hores, on els participants seran degudament informats per membres de l'associació. Enguany, la jornada de portes obertes comptarà amb l'actuació de The Liverpool Band, una banda que ret tribut als Beatles i amb la qual es donarà el tret d'eixida.

1. Premis:

Tres premis de 300 euros:

Un premi accèssit per a gaudir d'un sopar per a dos en l'Hotel AC Alacant

Un premi especial per a menors de 16 anys, consistent en una càmera fotogràfica digital, oferida pel Patronat de l'Habitatge.

Així mateix s'exposaran les 24 millors obres i les premiades en l'edifici municipal El Claustre des del 17 de desembre de 2015 al 8 de gener de 2016.

2. Participants:

Aficionats a l'art de la fotografia i al Barri Antic d'Alacant que vulguen prendre part en aquesta jornada fotogràfica de tardor en què ja la llum és diferent.

3. Tema:

El Barri Antic d'Alacant

4. Jurat, selecció i lliurament de premis:

El jurat estarà compost exclusivament per persones reconegudes del món de la fotografia. Els premis no podran declarar-se deserts. La decisió del jurat serà inapel·lable i es farà saber en un acte públic el dia 17 de desembre de 2011, les 19.00 hores, a la sala d'actes de l'edifici municipal El Claustre, situat al carrer de Llauradors, 6.

5. Informació:

Es convoquen tots els interessats a participar-hi, el dia 15 de novembre de 2011, a l'edifici municipal El Claustre, a les 12.00 hores, on seran degudament informats per membres de l'associació Escriptors de Llums de la Universitat d'Alacant.

6. Lloc, termini i presentació:

Les fotografies es poden presentar des de les 00.00 hores del 16 de novembre fins a les 23.59 hores del 30 de novembre en en el formulari de www.elclaustro-alicante.es/concurso

Fitxer adjunt: viii_otono_bases (1)