XXIII Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis

La XXIII Mostra de Teatre Espanyol d'autors contemporanis se celebra del 6 al 14 de novembre de 2015 en la ciutat d'Alacant i, com sempre, la Universitat d'Alacant serà una de les seues seus. En aquesta ocasió, les obres que es representaran en el Paranimf de la UA són El crèdit, de Jordi Galceran, dirigida per Sergi Belbel, i A salto de de cama, de Juan Luis Mira. Pots comprar les teues entrades ací.

Durant tota una setmana, Alacant es converteix en l'epicentre del teatre contemporani de tota Espanya. En la UA pujarà a escena El crèdit, de Jordi Galceran, i dirigit per Sergi Belbel, el dia 11 de novembre, a les 20.00 hores en el Paranimf. Aquesta obra, protagonitzada pels actors Joan Miquel Reig i Tomás Mestre, és una comèdia que gira entorn de la fragilitat de les relacions humanes, la desesperació i la crisi, econòmica i de parella.

El dia 12 serà el torn de salt de llit, una obra escrita per JuanLuis Mira. Aquesta obra és una comèdia pugilística en sis assalts i mitjà, mostra les relacions de parella com un vertader combat de boxa, on l'amor, l'ambició, l'estratègia o el sou formen part d'aquest enfrontament de sis assalts i mitjà.

En la XXIII edició la mostra ret homenatge pòstum a Ana Diosdado, una de les creadores més versàtils de l'escena contemporània. Comèdies o drames, experiències de carrer o espectacles de cabaret, teatre popular i de cerca, entre altres formats, conformaran el programa del certamen.

Sol@ ante el peligro

A més, Clan Cabaret acull aquest divendres, dins de la programació de la mostra, els monòlegs guanyadors de Sol@ ante el peligro, la mostra-marató que organitza la UA amb la sala alacantina. Set monòlegs escrits i interpretats per valents que s'enfronten al vertigen de l'escenari des del somriure de qui sap que no tots s'atreveixen a parlar en públic dels seus neuras de l'obesitat, les talles grans, el sexe per Internet, la iaia de l'ànima, l'eterna etapa dels exàmens, els trets de alicantinidad o les fases de l'alienació conjugal.