Divendres a la Seu, del 5 de febero al 13 de maig

Divendres a la seu

Alacant, 4 de febrer de 2016

La seu universitària Ciutat d'Alacant, al seu edifici de Sant Ferran 40, acull el cicle ‘Divendres a la seu’. Durant els propers mesos, tindran lloc quatre actuacions de música, literatura, teatre i poesia.
Totes les representacions seran a les 20:30 hores a la mateixa seu, amb entrada lliure fins a completar l'aforament.

5 de febrer de 2016 - ‘Contes i Músiques del Quixot’ interpretada pel Quartet de corda ‘Mare Nostrum’, amb narració de Juan Antonio Olmedo López, professor de Llengua y Literatura a l'Institut de Mutxamel. Aquesta obra realitza un recorregut musical per una selecció d'episodis de “El Quixot”, amb narració adaptada per a cadascun dels moviments de la Suite Burlesca que G. Ph. Teleman, composta en relació amb la novel·la. Es divideix en set ‘capítols’:

4 de març de 2016 – ‘Shakesperience’, per ACTUA, dramatúrgia i direcció de Pascual Carbonell. En celebració dels 400 anys de la mort de l'autor, podràs veure escenes antològiques de les seves obres més importants, explicades en amb prou feines 10 minuts en ‘Shakesperience’.

22 d'abril de 2016- ‘Versos d’arrel andalusina’, recital en àrab i català d'una selecció de poemes del llibre ‘Perles de la nit. Poetes andalusines’, antologia de tots els poemes que s'han conservat de fa segles de la història de Ándalus, de la cultura àrab clàssica en occident, que per primera vegada surten a la llum en català. El recital estarà acompanyat de música en directe a càrrec de Quim Sanç, al llaüt i la percussió.

13 de maig de 2016 – Pakito Baeza, percussionista alacantí presenta el seu disc Pakito Baeza & Friends, vol.2 P. Baeza, professor i percussionista, va aprendre la percussió afrocubana de mà d'Armando García Pérez. Es va especialitzar i va gravar amb artistes de flamenc i de jazz-fusió tals com a Jorge Marrón, Rubem Mooses, Ximo Tebar, Mingo D' Acosta, Lou Bennett, Juan Munguia (Irakere), i Paco de Lucia. Ha impartit Master Class a l'Havana, i actualment imparteix “clínics” i classes com a artista de LP a diverses ciutats d'Espanya, a més d'actuar amb DJ’s i productors de música dansi.