Els Catarres, el Big Bang esclata al Paranimf

CatarresEl pròxim dimecres, dia 3 de febrer, a les 20.00 hores, Els Catarres ompliràn de música i energia el Paranimf de la Universitat d’Alacant amb el seu quart treball ‘Big Bang’. Aquest és el primer espectacle de l'agenda cultural ACUA.

Les entrades ja poden adquirir-se a un preu de 6 euros a Instanticket, a la llibreria Compàs situada al campus de la universitat, i una hora abans del mateix concert al Paranimf.

El grup català d’estil pop-folk, es va formar a finals del 2010 i va iniciar la seua carrera tocant als bars i a la Fira d’Artesania d’Aiguafreda, localitat de dos dels components del grup, i va ser el 2011 quan van començar a ser reconeguts gràcies a la cançó 'Jenifer'; amb la que van ser guardonats als Premis Enderrock 2012 a millor lletra.

Actualment són uns dels grups amb més renom del panorama de la música en català i aquest any estan nominats a totes les categories als premis Enderrock perl seu últim treball.

Els Catarres descriuen ‘Big Bang’ com “l'explosió que fa néixer el so, l’energia, la llum, la vida i l’amor.” Amb aquest disc, Els Catarres conten i canten històries protagonitzades per l’amor, el desamor, l’amistat, l’optimisme, la lluita, i el dia a dia com el principi del tot des del seu propi univers.

Les seues cançons transmeten la idea que les grans coses que compartim són el motor del món, i pretenen fer un ball i un cant a la vida, on “inclús les males experiències esdevenen la llavor de les noves oportunitats, perquè el demà sempre neix en la nit fosca”.