Estrena de la pel·lícula 9 bares, el 19 de febrer en la Facultat d'Educació

9 bares

Alacant, 18 de febrer de 2016

La sala d'actes de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant acull el pròxim 19 de febrer, a les 21.00 hores, l'estrena de 9 bares, segon llargmetratge d'Ángel Puado, després El perro naranja, també estrenat en la Universitat d'Alacant.

En aquesta ocasió, sota la direcció de Puado, 23 actors protagonitzen una comèdia coral rodada en nou establiments alacantins, alguns d'ells els més significatius de la ciutat, com són Clan Cabaret, Soda, Villavieja 6, Chicago, La llum, Frontera (situat a la Platja de Sant Joan), Chillout (en Urbanova) i dos restaurants d'Alacant, El Portal i l'Ambrosía.Cadascun d'aquests bars són l'escenari d'una història i, encara que independents entre elles, es van entrellaçant i intercanviant mitjançant alguns dels personatges.

L'equip tècnic està format pel mateix director, Ángel Puado, treballador de la universitat i quatre dels seus alumnes del taller del Servei de Cultura. Al so Fernando Alvarez Plana, a la càmera Jj Domenech, Carlos Coloma i Adrian Martinez Ortuño i al maquillatge, Pilar Salgado.

També va comptar amb diversos alumnes del taller de curtmetratges per als quals era la seua primera experiència. Altres alumnes del taller de curts van acudir als rodatges i molts d'ells van participar com a extres en la pel·lícula.

A més, també han col·laborat des de la universitat, el professor de guitarra Santiago Iglesias, que ha compost diverses cançons de la banda sonora i el grup alacantí de Sant Vicent, ‘Versos Trencats’, dos dels components dels quals també van ser alumnes d'Ángel Puado en els cursos de curtmetratges, també ha cedit a la pel·lícula la cançó per als títols de crèdit.

En aquest llargmetratge participen fins a 23 actors alacantins:

Santi Avendaño Martínez
José Alberto Abril Sánchez