La dansa arriba al Paranimf amb "La sal que ens ha partit"

Alacant, 10 d'octubre de 2016

Fil d'Arena dansa ACUA 16 Bàner

L'imparable cicle de construir i destruir, la vulnerabilitat i la força de l'ésser humà. Persones que es troben amb fronteres i límits al seu pas en un joc en el que la imaginació naix de la necessitat per sobreviure.

El dimecres 10 d'octubre, a les 20.00 hores, tindrem al Paranimf de la Universid d'Alacant a la companyia valenciana Fil d'Arena dansaamb La sal que ens ha partit, una proposta en la qual s'unixen dansa, teatre i escenografia practicable; deu panells de policarbonat que suporten a la vegada que són suportats, transformen l'espai i generen imatges evocadores.

Recollida d'invitacions en el MIC (Informació Cultural Museu Universitat d'Alacant - núm. 40 en el plànol)

"FIl d'Arena naix a 2011, com un lloc on materialitzar les inquietuds que ens sorgeixen com a col·lectiu. El nostre llenguatge és el moviment i la nostra eina el cos. Utilitzem el cognom de dansa teatre perquè ens trobem en els límits d'ambdós, encara que la veritat és que estem interessades a tota pràctica escènica com la música i el circ. La dansa contemporània és el nostre punt d'inflexió, ens trobem en el Conservatori Superior de dansa de València cursant l'especialitat de coreografia i tècniques de la interpretació, cadascuna arribava amb diferent formació com la dansa clàssica, el teatre o el circ".

Consulta altres espectacles de la programació d'arts escèniques de la Universitat d'Alacant ACUA: