Concert Solidari de Nadal a benefici de Càritas de l'Orquestra Filharmònica de la UA

Alacant, 9 de novembre de 2016

L'Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA) interpretarà aquest concert sota l'adreça de Mihnea Ignat, el pròxim 17 de desembre en l'ADDA

La Universitat d'Alacant presenta la cinquena edició del Concert de Nadal Rotary-UA, que interpretarà l'Orquestra Filharmònica de la UA sota la direcció del seu director titular i artístic, Mihnea Ignat. Igual que en les edicions passades, el concert serà a benefici de Càritas. Se celebrarà el dissabte 17 de desembre a les 20.00 hores a l'Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA).

El concert està recolzat pel Rotary Club Alacant i el Rotary Club Alacant Port.

Les entrades donatiu tenen un preu de 15 euros i ja es poden adquirir en www.instanticket.es (902444300 - també s'hi ha habilitat Fila 0), en qualsevol dels dos clubs rotaris i una hora abans, a la taquilla del mateix auditori.
Nota: Solament queden entrades en taquilla una hora abans del concert.

Jaime Pérez, director de Càritas Diocesana Oriola-Alacant, ha ressaltat en la roda de premsa de presentació del concert en la importància fonamental d'aquestes ajudes i en la necessitat de la solidaritat de les persones d'Alacant: “Càritas és una corretja de transmissió per a arribar als més necessitats”.

Per al concert d'enguany, Mihnea Ignat ha dissenyat un programa molt exigent per a l'orquestra però molt agradable per al públic, que inclou obres molt conegudes com la suite del ballet "El trencanous" de P. I. Txaikovski, valsos i polques de Strauss, una petita picada d'ullet a la tradició de la sarsuela espanyola i alguna sorpresa. Tot això amb la finalitat que el publica assistent gaudisca i aprofite doblement la vetlada, tant pel seu vessant solidari com també pel vessant musical.

Veure altres dates de la gira nadalenca de la OFUA

CARITAS ORIHUELA ALICANTE     rotary club        vicerrectorado

PROGRAMA:

Part I

P. I. Txaikovski: Suite del ballet "El trencanous" op. 71a

Ouverture miniature

Pas de Deux

Danses Caractéristique

a) Marche

b) Danse de la Fée-Dragée

c) Danse Russe Trepak

d) Danse Arabe