Concerts de Nadal de la Coral de la UA: "Un nadal de pel.lícula"

Alacant, 9 de desembre de 2016

La Coral de la Universitat d'Alacant anuncia el seu cicle de concerts per a aquest Nadal, que porta com a títol "Un Nadal de pel·lícula". Es tracta d'un programa de clar signe nadalenc, però en el qual se citen diverses tradicions musicals, de diferents estils i èpoques històriques.

Dates previstes:

• Dissabte 10 desembre, a les 12 hores, en el Centre Comercial Gran Via d'Alacant. Concert gratuït.
  • Dimecres 14 desembre, a les 20 hores, en l'Auditori de la Casa de Cultura d'Alfàs del Pi, amb entrada lliure limitada a la capacitat del recinte.
  • Divendres 16 desembre, a les 20 hores, en l'Auditori Municipal de l'Orxa, amb entrada lliure limitada a la capacitat del recinte.

Dirigida durant aquest curs per Shlomo Rodríguez, la Coral de la Universitat d'Alacant compta amb uns seixanta-cinc integrants, que des d'octubre han preparat aquest cicle de concerts que pretén fer conéixer un repertori molt variat en el qual no falten peces com el Cant dels ocells, la música de J. S Bach, fragments d'òperes com a Madame Butterfly o La Traviata, així com fragments d'algunes peces de caire cinematogràfic i nadalenc.

La Coral de la Universitat d'Alacant és una formació que combina la formació pedagògica i musical dels integrants i la projecció d'aquest aprenentatge tant en concerts com en actes acadèmics.

La Coral de la UA és una formació musical que s'inscriu en el marc del Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües. Té diversos objectius, partint sempre de la base d'aprendre i gaudir amb el cant. Entre els objectius primordials està formar els integrants en les diferents facetes d'un cor, tant en l'àmbit musical, social i cultural, com també participar i col·laborar musicalment en els actes acadèmics i institucionals de la UA i en els concerts que es programen des de la Universitat. A més d'això, es tracta de potenciar l'intercanvi amb altres corals, i també la participació en certàmens nacionals i europeus.