Concerts de Nadal en la Seu: corals "La Sablonara" i "Rotaria"

Alacant, 14 de desembre de 2016

La Seu Universitària Ciutat d'Alacant (Av. Ramón y Cajal, 4) organitza dos concerts de Nadal de la mà de dues agrupacions corals de la nostra ciutat. Les dates i programes són els següents:

Anul·lat pel temporal

Concert Solidari, a benefici de COCEMFE Alicante
Coral Rotaria de Alicante
  • Dilluns 19 de desembre
  • 18:00 h
  • Accés lliure fins a completar aforament

Fundada en 2014 al si del Rotary Club Alacant, la "Coral Rotaria d'Alacant" és un cor de cambra solidari que agrupa a socis, familiars i amics del club amb una finalitat doble: d'una banda reunir a persones que desitgen ocupar part del seu temps lliure cantant en un ambient de cordialitat sense mes pretensió que cantar cada vegada millor, i per una altra complir amb els objectius de solidaritat que són el lema de tots els clubs rotarios del món, en contacte amb les agrupacions que es preocupen d'acollir a les persones amb necessitats diverses.

La Coral està formada per 20 coralistas entre homes i dones dirigits per Mihnea Ignat, director de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant i coordinats per Luis Ferre, professor titular jubilat de la Universitat d'Alacant.

El seu repertori és molt variat, des de clàssic a folklòric. Per a aquest concert el programa estarà compost per temes nadalencs.

No la debemos dormir. Polifonía profana y religiosa
Cor de Cambra La Sablonara
  • Dimarts 20 de desembre
  • 20:30 h
  • Accés lliure fins a completar aforament

Des de l'any 2010, quan va començar la seua activitat, el Cor de cambra La Sablonara, principal formació dins de l'Associació per a la Difusió de la Música Històrica del mateix nom, ha tingut com a propòsit ocupar un espai en l'escena alacantina mitjançant la difusió de la música antiga interpretada amb instruments originals i criteris historicistes.

La Sablonara està integrada per components professionals i semiprofesionales de provada experiència. Consulta el programa d'aquest concert.