Proves d'acreditació de valencià en la UA 2016-17

Alacant, 5 de desembre de 2016

La UA obri el termini de matriculació a les proves d’acreditació de valencià per al mes de gener de 2017

Enguany, les proves es poden fer al campus de Sant Vicent del Raspeig i a Torrevella

La Universitat d’Alacant ha obert el termini de matriculació per a les proves d’acreditació de valencià del mes de gener del 2017. El termini de matriculació acaba el pròxim dilluns 12 de desembre. La superació dels exàmens comporta l'expedició d'un certificat de la JQCV del nivell corresponent i d’un de la UA, que està homologat per les universitats valencianes i reconegut per la Generalitat de Catalunya i el Govern Balear.

Aquestes proves es realitzen en el marc del conveni signat per les universitats valencianes per a l’homologació dels certificats de valencià de les universitats i formen part de la convocatòria de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià).

Hi haurà exàmens de tots els nivells, de l’A2 al C2. Al nivell A2, s’hi pot matricular qualsevol persona; a la resta de nivells, membres de la comunitat universitària (alumnes i exalumnes de la UA, personal d’administració i serveis, professorat docent i investigador) i alumnes i exalumnes dels cursos de valencià de la Universitat d’Alacant.

Per a matricular-s’hi, cal fer la inscripció corresponent fins al 12 de desembre. La inscripció és gratuïta per al personal d’administració, per al professorat de la UA i per a l’alumnat que cursa actualment els cursos de Valencià. La taxa per a la resta de persones és 27,34 euros.

Les proves seran en horari de vesprada, del 17 al 20 de gener al campus de Sant Vicent del Raspeig i, com a novetat, a Torrevella, coincidint amb la realització de cursos de valencià organitzats pel Servei de Llengües i la Seu Universitària de Torrevella.

Per a més informació, models i matrícula, consulteu la web del Servei de Llengües: slc.ua.es

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer