Actualització del 9 de juny de 2016

Una vegada conclòs el procés de presentació d'obres a concurs, i amb més de seixanta poesies i relats rebuts, el jurat informa de la seua resolució sobre el II CERTAMEN DE RELATS CURTS I POESIA PER A ESCRIPTORS NOVELLS DE LA PROVÍNCIA D'ALACANT.

• PRIMER PREMI per a estudiants de 16 a 20 anys, en la modalitat de RELAT BREU, dotat amb 100€, al relat "Las esperas" de ANDREA IRUELA, estudiant de l'IES La Foia d'Ibi.
  • SEGON PREMI per a estudiants de 16 a 20 anys, en la modalitat de RELAT BREU, dotat amb un xec de 50€ per a llibres, al relat "La vida" de MIGUEL VICEDO, estudiant del Col·legi Calasancio d'Alacant.
  • PRIMER PREMI per a estudiants de 16 a 20 anys, en la modalitat de POESIA, dotat amb 100€, al poema "Taxonomía del frío", de MARIO PÉREZ, estudiant de Traducció i Interpretació en la Universitat d'Alacant.
  • SEGON PREMI per a estudiants de 16 a 20 anys, en la modalitat de POESIA, dotat amb un xec de 50€ per a llibres, al poema "Sonet maulet", de JESÚS ÁNGEL VELASCO, estudiant de Filologia Catalana en la Universitat d'Alacant.
  • PRIMER PREMI per a estudiants de 21 a 25 anys, en la modalitat de RELAT BREU, dotat amb 200€, al relat "Tribulaciones de moribundo" de ÁLVARO CUESTA, estudiant de Filologia Espanyola en la Universitat d'Alacant.
  • SEGON PREMI per a estudiants de 21 a 25 anys, en la modalitat de RELAT BREU, dotat amb 100€, al relat "Lluvia Vegetariana" de JAVIER SANCHÍS, estudiant de Filologia Espanyola en la Universitat d'Alacant.
  • PRIMER PREMI per a estudiants de 21 a 25 anys, en la modalitat de POESIA, dotat amb 200€, al poema "Tu, el meu país", de DAVID SÁNCHEZ, estudiant de Filologia Catalana en la Universitat d'Alacant.
  • SEGON PREMI per a estudiants de 21 a 25 anys, en la modalitat de POESIA, dotat amb 100€, al poemari "Memory Museum", de ÁLVARO CARBONELL, estudiant de Enologia en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El lliurament de premis tindrà lloc el dimarts 21 de juny, a les 18.00 h, en la llibreria Pynchon&Co d'Alacant, amb la directora del CeMaB, Eva Valero, i els vuit guanyadors.

II certamen de relats curts i poesia CeMabAlacant, febrer de 2016

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat d'Alacant, a través del Servei de Llengües i Cultura i del Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti, juntament amb la llibreria Pynchon&Co d'Alacant, convoquen l'II certamen de relats curts i poesia per a escriptors novells de la província d'Alacant.

El certamen contempla dos gèneres principals: el relat i la poesia, i està dirigit a estudiants de qualsevol centre universitari o institut de la província d'Alacant. El concurs té com a objectiu fomentar l'interés per l'escriptura i reivindicar el necessari lloc que la imaginació ha de tenir a la universitat.

Termini de presentació: del 15 de febrer de 2016 al 31 de maig de 2016.

Les bases es troben: http://www.boua.ua.es/pdf.asp?pdf=3587.pdf

Més informació en: www.libreriapynchon.es y web.ua.es/va/centrobenedetti/